Αλήθειες Για Το Κόψιμο Του Καπνίσματος

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά προγράμματα ή μεθόδους για την πώληση τώρα που βοηθούν τα άτομα στην προσπάθεια τους να απαλλαγούν από τη νικοτίνη συνήθεια. Μπορώ μόνο να επιβεβαιώσω τη μέθοδο που χρησιμοποίησα πάνω από 20 χρόνια πριν που δούλεψε για να παρατήσω την τρια-pack-a-day συνήθεια μου!

Αγόρασα ένα “πρόγραμμα” που ονομάζεται Cigarrest το οποίο περιείχε τέσσερα χάπια που μου είπατε να πάρω ένα ανά ημέρα, για να σταματήσει η φυσική απόσυρση συμπτώματα τα οποία εμφανίζονται κατά το πρώτο 96 ώρες. Η επιστήμη λέει ότι είναι γεγονός ότι τα αρνητικά φυσικά συμπτώματα από το κόψιμο του καπνίσματος διαρκούν μόνο για τέσσερις ημέρες. Τις πρώτες 96 ώρες είναι ιδιαίτερα δύσκολη, επειδή το σώμα μας βιώνει σωματική δυσφορία από την απόσυρση ΚΑΙ το μυαλό μας είναι να καταπολεμήσουμε όλα τα μέσα που θα προτιμούσα να δώσω από την καταπολέμηση της!

Απλά επειδή το έχω μέσα πρώτες τέσσερις ημέρες χωρίς ανάβοντας ένα τσιγάρο

δεν ήθελα το πιο δύσκολο μέρος έχει τελειώσει, επειδή που μιλούν μέσα στο κεφάλι μου και όλες οι καθημερινές κινήσεις που γίνεται συνήθεια του καπνίσματος ήταν η νέα μου μάχη.

1. Να ξέρετε ότι η μεγαλύτερη, ισχυρότερη παρόρμηση που θα έχετε ποτέ για ένα τσιγάρο διαρκεί μόνο για δύο λεπτά. Αυτό είναι επιστημονικό γεγονός. Αυτές οι ορμές μπορεί/θα έρθει συχνά στην αρχή, αλλά δεν μπορεί να διαρκέσει για περισσότερο από δύο λεπτά. Αν μπορείτε να αποσπάσετε τον εαυτό σας με κάτι άλλο για τα δύο λεπτά που έχετε κάνει μέσα από μια ακόμη παρόρμηση. Φροντίστε να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας ότι θα είναι μόνο δύο λεπτά και σίγουρα μπορείτε να βρείτε κάτι άλλο να κάνετε για αυτά τα δύο λεπτά!

2. Κάθε φορά που το μυαλό σας, σας λέει ότι θέλω ένα τσιγάρο, ΔΕΝ μπορείς να πεις “θέλω ένα τσιγάρο” ή ακόμα και να ΣΚΈΦΤΕΣΑΙ “θέλω ένα τσιγάρο”. Οι περισσότερες φορές μπορείτε να αφήσετε τον εαυτό σας ακόμα και νομίζω ότι, ένα αυλάκι φοριέται όλο και πιο βαθιά στον εγκέφαλο που ενισχύει την πεποίθηση ότι θέλεις/πρέπει/πρέπει να έχουν ένα τσιγάρο. Αντικαταστήστε αυτή τη σκέψη, είτε με την αντίθετη δήλωση, ή ακόμα καλύτερα: μια δήλωση όπως “θα γίνει ένας δρομέας”. Επίσης, και αυτό είναι τεράστιο; ο λόγος που το “άγχος”, ή “πρέπει” ένα τσιγάρο, κάθε φορά που κάποια λεγόμενα τραύμα συμβαίνει στη ζωή σου, είναι επειδή στο ΠΑΡΕΛΘΌΝ, όταν το ΣΏΜΑ σας ήταν εθισμένος στη νικοτίνη ΈΚΑΝΕΣ να νιώθω μια ανάγκη ή άγχος, επειδή το σώμα σας αισθάνεται απόσυρση συμπτώματα, δηλαδή needNICOTINE! Αυτό το σύμπτωμα δεν συμβαίνει μετά από 4 μέρες, απλά ακόμα περιμένεις αυτή την παλιά αντίδραση.

3. Το κάπνισμα δεν είναι μόνο μια συνήθεια. Είναι χίλιες συνήθειες, ανάλογα με το πόσο συχνά ανάβουν ή πόσο καιρό είστε ξύπνιοι. Είναι η συνήθεια του καπνού με τον πρωινό καφέ, είναι ο καπνός, όταν ξεκινάτε το αυτοκίνητό σας, είναι ο καπνός όταν κάθεσαι να γράψεις ένα γράμμα, κ. λπ., κ. λπ., κ. λπ. Τι γίνεται με τον καπνό με την μπύρα ή τον καπνό μετά από ένα γεύμα; Πολλές συνήθειες κρέμονται μαζί για να μοιάζει με ένα, και ακόμη χειρότερα, είναι νόμιμο! Η πρώτη συνήθεια που έπρεπε να σπάσω ήταν αυτή με τον καφέ το πρωί. Είπα στον εαυτό μου ότι θα πρέπει να δώσει τον καφέ, αλλά αυτό που έκανα τελικά ήταν να αγοράσει τον εαυτό μου ένα ζευγάρι παπούτσια τρέχοντας παπούτσια της και πήγε για τρέξιμο πριν είχα καφέ.

Μπορείτε να φανταστείτε πόσο εύκολο ήταν για ένα 3 pack την ημέρα καπνιστής;

Δεν ξέρω πόσο μακριά έτρεξα και δεν είχε σημασία, γιατί όταν γύρισα, αυτός ο καφές είχε καλή γεύση ακόμα και χωρίς το τσιγάρο! Οι ενδορφίνες και η διαφορετική νοοτροπία δούλεψαν εκείνο το πρωί. Πώς μπορεί ένας δρομέας να είναι καπνιστής;! Με όλες τις άλλες περιπτώσεις έπρεπε να αντικαταστήσω αυτό που ήταν στην πραγματικότητα ένα habbit χέρι/στόμα. Όταν ξεκίνησα το αυτοκίνητό μου έβαλα ένα κομμάτι σκληρό καραμέλα στο στόμα μου. Όταν κάθισα να γράψω ένα γράμμα, ήπια ένα ποτήρι παγωμένο τσάι. Αντί να βλέπω τηλεόραση έβαλα ένα βίντεο και γυμνάστηκα. Κατάλαβες; Μια ακόμη συμβουλή για τη συνήθεια του καπνού μετά από ένα γεύμα: πηγαίνετε βουρτσίστε τα δόντια σας αντ ‘ αυτού! Δουλεύει.

4. Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανα κατά τις πρώτες τέσσερις μέρες δεν ήταν αυτά τα χάπια ήταν να πάρει ένα κομμάτι χαρτί, σχεδιάστε μια γραμμή κάτω από το κέντρο, και από τη μία πλευρά, έγραψε όλους τους καλούς λόγους για να σταματήσουν το κάπνισμα. Έξοδα, υγεία, κ. λπ. Κατάλαβα ότι το ποσό των χρημάτων που δαπανώνται για τα τσιγάρα θα ισούται με έναν ολόκληρο χρόνο από ιδιωτικό σχολείο δίδακτρα για την κόρη μου! Τέτοιου είδους λίστα … να είστε συγκεκριμένοι με τα κέρδη και τις απώλειες, πολύ συγκεκριμένοι. Στην άλλη πλευρά της λίστας των εφημερίδων όλοι οι κακοί λόγοι για να παραιτηθώ, δηλαδή θα ήμουν νευρικός, θα βαριόμουν, οτιδήποτε! Οποιοσδήποτε λογικός θα είχε μεγαλύτερη λίστα με τους καλούς λόγους να παραιτηθεί.

5. Πριν από 20 χρόνια ανακάλυψα ότι ήμουν έγκυος = καλός λόγος για να παραιτηθεί ακριβώς εκεί. Επίσης, πριν από 20 χρόνια, το κάπνισμα Σε δημόσιους χώρους άρχισε για πρώτη φορά να αντιμετωπίζεται, ακόμη και παράνομο. Μεγάλωσα σε μια οικογένεια όπου το κάπνισμα ήταν δικαίωμα διέλευσης. Πρέπει να είσαι περίπου 12 και άρχισες να καπνίζεις κρυφά, όπως έκαναν η μαμά μου και η γιαγιά μου. Ξαφνικά, το 1985 το κάπνισμα δεν επιτρεπόταν σε πτήση με διάρκεια μικρότερη των δύο ωρών. Όχι! Το κάπνισμα είχε αρχίσει να υποτιμάται! Έτσι, η αλλαγή νοοτροπίας και χρόνων με βοήθησε όταν αποφάσισα να παραιτηθώ. Και αυτό επιβεβαιώνει το τελευταίο μου σημείο.

[/vc_column_text]